6

Кралицата на Орион и извънземните

Кралицата на Орион се СТРАХУВА от смъртта на тялото. Като такава, тя е била клонирана и предпазвана от удължаващи живота лекарства. Без смъртта не можете да получите разнообразните преживявания, от които има нужда Висшия аз, за да напредне. Всеки Висш аз трябва да се инкарнира в различен пол от трета плътност, различни сексуални ориентации и т.н. Висшият аз, който е станал кралица на Орион, преживява много ограничено количество преживявания – само един пол и огромна доза абсолютна власт. Тя без съмнение е инкарнация от ниско ниво. Помнете, извънземните инкарнации са последователни, затова в такива Висши аз няма постъпление на информация от други инкарнации, както при едновременните, които живеят по-кратко.

Едновременните инкарнации са започнали след като извънземните са си играли с генетиката на хората и създали хаос на планетата. Като Феникс възкръсващ от пепелта, Висшите аз са приели предизвикателството на земния инкарнационен път и напредват както никои други. Създаденият от извънземните хаос изглежда е най-добрата матрица за развитие и бърз напредък на Висшите аз. Често земните се чудят на дългия живот на извънземните – това е за сметка на бавен духовен напредък.

Пред тях има малко предизвикателства, освен ако не се сблъскат с други извънземни – както империята Орион.

Земни, които мечтаят за дълъг живот са контролирани от тялото си, защото тялото се страхува от смъртта, доколкото Висшия аз е безсмъртен. При по-кратките си животи на земята ние събираме по-голямо разнообразие от преживявания.

В такива висши аз, които избират земното предизвикателство НЯМА СТРАХ независимо от страховете в отделните им инкарнации, които Висшият аз ЩЕ преодолее.

Американците (особено) използват всевъзможни лекарства за удължаване на живота, пластична хирургия и всякакви научни достижения. Щом стигнат до много напреднало ниво, духът надделява и спира да се опитва да удължава физическия си живот и разбера, че начинът на смъртта е избран от Висшия аз заради преживяването, постъпва нов поток от енергия от Висшия аз в Доминантните, Много напредналите и Финалната инкарнация.

Диапазонът на емоциите изпитвани на земята е толкова зашеметяващ, че мнозина се опитват да ги дублират посредством технологии. Това ми беше казано от една извънземна група докато бях в института на Монро. Когато им казах, че трябва да се инкарнират, за да ги преживеят, те отхвърлиха категорично идеята. Разглеждайте аспектите на Играта, гледайте навътре, а не навън, защото истинското спокойствие ще дойде за вас отвътре.

Дрогите и Играта

Американците са най-пристрастената към дрогите нация. По телевизията непрекъснато се рекламират лекарства за всичко – вземай хапче за сън, за болки в стомаха, за да си намалиш холестерола, прави това, прави онова.

Колегите ми масово вземат лекарства – една си ги реди на бюрото като трофеи, за да покаже на другите (които имат по-малко) как трябва да се държат с нея. Лично аз вземам само билки или хомеопатични, а от останалите – нищо освен обикновен аспирин.

Правителството оказва натиск в това отношение, за да финансира тайните си проекти, но това не е ново. Искам да ви обърна внимание на масовата консумация на дроги – законни и незаконни.

Защо Земята е планета на дрогите с център САЩ? – защото се правят непрекъснати опити да ви откъснат от вашия Висш Аз. Използването на дроги и химически блокажи е нещо, което Висшият аз трябва да преодолее в тази си инкарнация. Използването на дроги притъпява сетивата ви и ви прави по-податливи към ДНК-командите вградени в тялото. Ефектът е такъв дори ако само си миете зъбите с паста съдържаща флуорид. Опитват се да забавят развитието на едновременно инкарниращите се Висши аз – методът няма да сработи, но това не им пречи да опитват.

Висшите аз знаят за това и са се подготвили както играчът на шах вижда как ще продължи играта, но последователните ще продължат да се опитват.

Използването на дроги Е преживяване и опит и множество инкарнации искат да го притежават. Те не са много напреднали при все че могат да преодолеят това и да преминат към Много напредналите в рамките на една и съща инкарнация – преодолявате заложения от последователните проблем.

Като имате предвид това, то може да ви помогне да преодолеете този проблем, защото тялото иска дрогите. Тялото работи против духа, а не заедно с него – тялото е творение на последователните извънземни. На кого мислите, че е проектирано да служи?

Тялото се бои от смъртта. Производителите на дроги се възползват от този страх. Тялото се паникьосва и завлича по-слабия дух в аптеката, за да си набави предпазващите хапчета, или тези за удължаване на живота. Дрогите ще те накарат да се чувстваш по-добре, да си удължиш живота … довери ни се. Бъди като нас. Не им вярвайте. В крайна сметка, решението си е ваше.

Пътуването във времето и Играта

Темата се използва в много произведения и филми. Темата е сложна. Играта е като огромен пъзел и най-честата грешка е да мислиш, че като имаш някои парчета от пъзела, значи знаеш цялата картина. Пътуването във времето съдържа само няколко парченца от пъзела.

Можете да пътувате във времето като си излезете от тялото – можете да отидете където искате и да видите какво става, но не можете да променяте нищо от онова, което виждате.

Времето е илюзия. Земните висши аз се инкарнират едновременно и вие съществувате във всички местности избрани от вашия Висш аз с цел да бъдат събрани преживяванията, които този Висш аз иска. Нашето настояще е миналото или бъдещето на някоя друга честота. Някои казват, че бъдещето още не е тук – не е точно така – всичко е въпрос на перспектива.

Висшите аз са изключително могъщи и способни, но голяма част от способностите се държат в резерв щом Висшият аз се съгласи да участва в Играта. Това се отнася и до двата отбора инкарнирани същества. В трета плътност ограниченията на Играта са с предимство. Висшият аз може да се намеси, за да осъществи предварително избраните си цели и да предотврати нечия чужда намеса от други играчи в Играта. Пътуването във времето, за да се внесат промени с цел осигуряване на съответствие между събитията и нечии цели е нарушаване на правилата на Играта. Това желание се мотивира от тялото, не от духа. Такива промени не могат да се правят.

Съществува и историята на монтоук и техните пътувания във времето. Проектът Монтоук включва масово участие на извънземни и техните инструкции. Пазете се от извънземни носещи дарове! Най-вероятно имат скрит план. Това, че някои извънземни са пожелали тъмното правителство на САЩ да притежават такава възможност само по себе си вече говори много. Това не се дава на всеки, нито дори се оповестява публично. Правят се опити за затрудняване/манипулиране на развитието на земните Висши аз посредством дейността на тъмните намиращи се на Земята.

Проектът Монтоук е обгърнат в трагедии, убийства и още нещо. Само по себе си дори това е Тъмно събитие. Контролът над ума, междуизмерните експерименти и др. са причинили неприятности на Земята. Двадесет годишния цикъл и предизвиканата пукнатина във времето са нещо реално – страничен продукт от експеримента. Чували ли сте за извънземните, които са отговорни за тази технология и които са се върнали, за да поправят щетите нанесени вследствие тяхната намеса? Разбира се, че не. Трябва да се питате какви са намеренията им. Пукнатината нямаше да съществува, ако вредите бяха възстановени. От друга страна, пукнатината нямаше да може да съществува, ако не беше част от Играта. Повтарям. Пазете се от извънземни носещи дарове.

Прочетете материали за Монтоук (можете да започнете с: “Проектът Монтоук: Експерименти във времето”).

Помнете – не можете да се върнете във времето и да промените историята – на всеки, който иска един бъдещ СС има един, който иска бъдещ ММ, и друг, който иска WW. Ако историята можеше да се променя така, това щеше да става непрекъснато. Астралното пътуване във времето обаче, е чудесен начин да научите от първа ръка как е станало някое събитие.

Ориентираният към тялото би казал: “защо не отидеш да видиш какви ще са числата от тотото” – ле-лее, колко пъти ми е задаван този въпрос. Вижте, вашият Висш аз контролира на какъв етап от развитието ви можете съзнателно да пътувате астрално – астралното пътуване изисква определено ниво на духовна зрялост. За да ви позволи астрално пътуване във времето е нужно още повече.

На всеки двадесет години пукнатината във времето създадена на 12 август 1943 (пик в биоритмите на Земята) от военните и извънземните се отваря отново.

Интересно е, че Андромеда сочат дата 12 август 2003 като датата за “извеждането на всички извънземни от Земята” – интересно “съвпадение”. Съветвам ви да гледате на казаното от Андромеда като на салата. Помните ли, че преди няколко лета щеше да има масово пристигане на кораби от Андромеда? Като че ли всички са се наговорили да пробват какво ще е поредното нещо, което тези от Земята ще повярват.

Един от страничните продукти на Проектът Монтоук е генерирането на страх – ето защо тъмните позволяват да излизат черно на бяло материали за това. Те искат да се чувствате застрашени и да отдадете силата си на тях, за да ви осигурят външна “защита”. Няма от какво да се страхувате, ако вярвате на своя Висш аз и знаете, че го има. Това е ключът за всеки земен Висш аз. Направете си златна защита и вярвайте на своя Висш аз – вие сте безсмъртни и само тялото ви кара да се страхувате. Има и други парчета от пъзела – останалите се страхуват, че ще откриете кои сте. Проектът Монтоук е само поредния им инструмент за целта. Пъзелът, обаче, за вас няма да бъде завършен, докато вашата Финална инкарнация не слее всички инкарнация на вашия Висш аз в една.

Филмите за пътуване във времето са интересни и забавни за гледане. Астралното пътуване във времето е още по-интересно. Но външните блокажи и страхът са неща, които трябва да преодолеете, защото те ви пречат да напреднете. Страховете са част от предизвикателствата, които стоят пред вас.

Патриотизмът и Играта

През цялото време след 9/11 Играта успява да вземе драконовски мерки в САЩ, тъй като ги обвива в знамето. Една от свещените думи на сегашния етап е “тероризъм”. Това е един от термините-капани на страха. Повечето хора са готови да отдадат свободата си в името на илюзията за сигурност. Хората, от които искат да се страхувате и да сочите с пръст като виновници за 9/11 НЕ СА онези, които наистина са отговорни. Ако искате да разберете кои са отговорни – погледнете към онези, които сочат с пръст.

Хората танцуват под звуците на мелодията, която свирят продавачите на страх в САЩ. Винаги тялото се бои от смъртта – никога духът. Играта мина на по-висока предавка след 9/11. Искат да вярвате, че навсякъде е пълно с терористи и така да захранвате долния астрал, който се наслаждава на негативните вибрации. Искат да отдадете силата си, за да им се подчините. Ако не отдадете силата си, няма да поканите вампира в своя дом – в противен случай ще стане обратното и ще трябва да обвинявате единствено себе си.

“Патриотизъм” е друга ключова фраза, посредством която контролират хората. Тя ви кара насила да се съобразявате. Съобразяването е необходимо, за да може Играта да продължи със своите цели.

“Патриотизъм означава да си на страната на своята страна. Той не означава да си на страната на президента или на друго служебно лице – зависи доколко той е на страната на своята страна. Патриотично е да го подкрепяш дотолкова, доколкото той подкрепя страната. Непатриотично е да не му се противопоставиш до степента на неефективност, до която той не изпълнява своите задължения да е на страната на своята страна. Във всички случаи е непатриотично да не казваш истината – независимо дали става дума за президента, или за някой друг.”

Т.Рузвелт.

Помнете това. Това, което става в САЩ днес е ставало в Русия през двадесетте, в Германия – през тридесетте и в Източна Европа/Китай – през петдесетте. Императорът Буш кара поне един на всеки 24 американци да шпионира своите съграждани. Това е типично за фашистко, комунистическо и други тоталитарни правителства. ТОВА Е ИГРАТА. Можете да се отстраните от нея. Вестниците пишат, че рейтингът на одобрение на Буш е 72% – това не е вярно, това е манипулация.

Ниските и средни нива инкарнации танцуват под звуците на този тон на Играта, защото това са преживяванията, които техния Висш аз иска от тях. Слабо напредналите до средно напредналите слушат музиката, но са резервирани по отношение на нея. Може да споделят тази си резервираност с близките си приятели, но пред публика размахват флагове и предизвикват Играта пряко (като Дейвид Айк). Много напредналите и над тях не размахват флагове, от които играта печели. Ключът тук е наблюдението. Наблюдавайте и анализирайте. Не се хващайте на уловките на Играта. Оставете това на онези, чието участие е нужно, за да се научат. Ще направите това, което вашият Висш аз иска от вас като инкарнация. Тук няма добро или лошо. Всичко е преживяване и опит. Това е техния опит и те трябва да са свободни да го трупат. Те дават отлична информация за Играта, но от гледната точка на атакуващ, а не на наблюдател. Такива са и светлите, които искат да спасят всекиго от тъмните. Няма лошо – това е техният път.

Страх е името на настоящата глава от Играта. Ще се разиграе и жокерът с извънземните. Кой точно? Пазете се да не ви помете драмата и наблюдавайте, но преди всичко правете онова, което ВИЕ чувствате, че трябва да направите.

Играта НЕ Е филмът Матрицата

Филмът Матрицата е интересен и има някои сходства с Играта, но да му отдадете ТОЛКОВА много енергия би довело до манипулации.

Хората биват привлечени от филма поради това, че подсъзнателно знаят, че съществуването на земния човек не е каквото изглежда, че е и че съществува контрол. Филмът е типична холивудска продукция, контролирана от Тъмната полярност. Полярностите обичат да казват само част от истината и да правят така, че частта от истината да закрие самата истина.

Филмът е твърде мрачен и зловещ и обслужва полярностите. Матрицата V обяснява Играта каквато тя е – преживявания и опит и площадка за учене и по-висши преживявания. Нео от филма е външната сила, която ще спаси хората (вместо да им каже кои са) и така да им помогне сами да спасят себе си, който се бори физически с Тъмните. Това НЕ Е начинът да се спечели Играта – това е начин тя да бъде продължена.

Разбира се, изборът какво да направите в тази си инкарнация е изцяло Ваш. Изберете пътя, който ВИЕ искате. Нека вашият Висш аз бъде вашият водач.

Имунната система и аспектите на Играта

Множество болни и умиращи има наоколо – настинки, кашлици, грипове и какво ли не. Мнозина са, които непрекъснато атакуват имунната си система с какви ли не химикали, а после се чудят защо тя не работи добре. Ако не искаха подобни преживявания – щяха да си служат само с хомеопатия, която работи заедно с организма, а не против него.

Атакуването на имунната система с дроги е част от Играта, както и разрушаването на тази имунна система. Ако вашият Висш аз участва в това, то е заради преживяването.

Висшият аз може да желае преживяването на тази или онази болест. Ако се предполага да преживеете някакво събитие свързано с болест или смърт, никой лекар, лечител, хомеопат или шаман няма да е в състояние да ви излекува от тази болест.

Стар Трек – сценарият, който няма да се реализира тук на Земята

Преди десет години Боб Монро каза на нашата група, че много обича да гледа Стар Трек, но този сценарий никога няма да стане реалност тук на Земята. Вече зная защо.

Земята е поставена под карантина от извънземните, за да не зарази останалите системи. Страхуват се, че нашите Висши аз могат да заинтересуват Висшите аз от техните системи с бързия път за развитие. НЕ защото сме толкова примитивни в техническото си развитие спрямо техните стандарти. Въпросът е, че ние напредваме много по-бързо по духовния път за развитие.

Когато стигнете до много напредналите етапи и Събудената Финална инкарнация, вие се придвижвате отвъд необходимостта да налагате волята си над извънземните култури или индивиди. Първият закон на вселената – Толерантността – започва да доминира над вашите зрели мисли. Сега на Земята различни групи налагат своята воля над другите без оглед на вселенските закони. Това са опитности за развиващите се духове, разбира се, а империята Орион е пример за извънземни, които се налагат над другите.

Страхът на някои извънземни е от земните, които са отвъд това ниво, защото притежават изключителни способности и перспективи от които ТЕ се страхуват и на които не искат да бъде изложено тяхното население. Затова няма да изпратят кораби за спасяване на населението, както ви карат да вярвате – бъдете подозрителни по този въпрос, когато извадят този жокер.

Сега хората, които могат да правят астрални пътешествия са малко, но все пак са много повече, отколкото са били преди 100 години – още един повод за страх сред някои извънземни, защото не могат да спрат този процес.

Същите тези същества, включително тайното правителство, са разработили астрални аларми и капани, за да хванат онези, които се опитват да пробват техните съоръжения. Тези астрални капани са разположени предимно на Земята, затова – ако можете да правите астрални пътешествия – бъдете МНОГО внимателни къде си пъхате носа. Те могат да ви проследят до вашето тяло посредством сребърната нишка, или до вашия Висш Аз. След това, ако вашият Висш Аз позволи това, това е преживяване с въпросителен край.

Крайната цел на Играта на Земята

Крайната цел на Играта е превръщането на Земята в планета на последователно инкарниращи се Висши Аз – заличаване на различията, едно правителство, една валута (в Европа това е вече реалност) – Европейският съюз се превръща в САЩ на територията на Европа, събитията се режисират от последователно инкарниращи се извънземни от Орион. Именно те въвеждат всички онези технологии на Земята преди хората да са духовно дорасли за тях. Помнете 2012 като последната година на Играта – надявам се, че повечето от нас (ако не всички) ще са напуснали преди това. Последователно инкарниращите се нямат време да забавят или спрат напредъка. Това е краят на Играта за НАС – те не могат да ни отнемат онова, което е наше, но искат да превърнат Земята в тяхна.

Друго, върху което едновременните инкарниращи се не обръщат внимание е планетарния дух на Земята. Той също се подготвя за придвижване към следващото ниво. Можете да пътувате астрално до 2200 и да видите с очите си какво имам предвид – онова, което виждате през 2200 е нещо, което ще се случи в тези дни на Играта.

Световете с последователно инкарниращи се Висши Аз са толкова сходни на техните планети. Тези светове са хомогенни, имат едно световно правителство (даже в империите Орион и Сириус). Те не насърчават промените и независимото мислене. Това е за доброто на планетата с цената на “независимостта на индивида” – това е тяхната мантра.

Точно както през 1961 казва Джон Кенеди: “Не питайте какво може да направи вашата страна за вас. Питайте какво можете да направите за своята страна ВИЕ”. Привържениците на светлите сили възприемат това, защото те са склонни да дават всичко. Тъмните пък искат да вземат всичко. Балансът от типа ин-ян не бива да се бърка с истинският Баланс. Ако едновременните Висши Аз управляваха, страната щеше да е тук, за да се грижи за своя народ – в противен случай светът се превръща в свят на последователно инкарниращите се с голяма доза население от любимци – това е Земята днес.

Имайте превдид всичко това, когато правите своите наблюдения.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s