6

Матрицата V – Наръчник или „Библия”?

Когато написах материалите за Матрицата V имах предвид да се получи нещо като наръчник с моите преживявания и опит. Мнозина читатели НАИСТИНА я виждат по този начин. Има обаче и такива, които се опитват да я превърнат в своя Ню Ейдж религия – в нещо като библия. Това означава, че те все още са в средно-Напредналите нива и все още имат нужда от външен контрол.

Един читател във форума (докато този форум съществуваше) се опитваше да убеди останалите да следват Матрицата и се безпокоеше, защото аз не исках да бъдат негов учител. ТОЛКОВА е лесно за земните хора да развалят всичко, до което се докоснат поради ДНК командите заложени в тях и поради своето ниво на развитие. ИСТИНСКАТА индивидуалност ги плаши. Не можете да напреднете до 4-та плътност обаче, ако не започнете да функционирате като индивид. Това със сигурност се случва при вашата Финална Инкарнация.

Други пък искат да отдадат силата си на мен, а аз НЕ я искам! Има достатъчно много хора, които биха били щастливи да отнемат вашата сила. Земните хора са винаги готови да отдадат силата си на външни лица и просто не знаят какво да направят, ако се окаже, че този някой НЕ я иска. Започват да играят ролята на жертви, за да ме превърнат в свой учител. При мен това НЕ може да мине. Ето защо казвам, че Матрицата V е за МНОГО Напреднали и Финални Инкарнации. Ниските нива – при все, че могат да извлекат за себе си много полезна информация оттук, ВИНАГИ искат да се прекланят пред някой отнемащ силата учител (в тях има твърде много флуорид/аспартам, съчетани с не-достатъчно-Напреднал дух).

Пътят на всеки един е уникален за неговия висш Аз. Моите преживявания са си мои и вие може да не преживеете много от нещата, които преживявам аз. Това зависи от ВАШИЯ висш Аз. Някои от написаните в Матрицата неща са за реалности и плътности, които са фиксирани – например библиотеката на ниво 27 (макар, че тя ще съществува ограничен период от време). Появата на Висшите Аз е друга фиксирана реалност, както е показано на корицата на книгата. Вие ТРЯБВА да намерите СВОЯ път и СВОИТЕ преживявания. Матрицата V не е библия. Тя е наръчник. Използвайте я като такъв и ще можете да напреднете по-нататък и по-бързо. Не се насилвайте да правите и бъдете това, което все още не можете да бъдете и направите. Наслаждавайте се на СВОЯТА инкарнация. Вашият Висш Аз има голяма полза от вашето прочитане на Матрицата и тази информация СЕ използва от вашите Напреднали и Финална Инкарнация някъде във „времето”.

Всички сме на различен етап от пътя на своя висш Аз и това, което работи за ВАС може да не работи за друг на НЕГОВИЯ етап. Според мен хората могат да дадат съвет от своята гледна точка, но НЕ да нареждат нещо на другите и да ги карат да се съобразяват. Всеки индивид трябва да открие своя индивидуален Път. Можете да им дадете съвет, но ако не го приемат трябва да ги оставите там, където са. Ценете индивидуалността, а не конформността.

Библиотеката на ниво 27 и миналите събития

 Библиотеката, описана за пръв път от Монро в неговата трилогия (непременно трябва да я прочетете), която се намира на 27 ниво на астрала, е място, на което можете да намерите всичко за събитията, които стават в трета плътност и дори повече. Там можете да получите и помощ в своите търсения.  Монро казва, че тя е нещо временно съществуващо, защото когато Висшите Аз с едновременните инкарнации се оттеглят, тя вече няма да изпълнява предназначението си.

ВСИЧКИ Събудени Финални Инкарнации  я използват и така се оформя основата на новите идеи, които сякаш се появяват внезапно от някъде, докато те са инкарнирани. Ако владеете осъзнатото сънуване, можете да ходите там когато искате и да ползвате информацията от нея.

Когато си създадете свое жилище там, както ви обучават в института на Монро, можете да си инсталирате пряк достъп до библиотеката.  Тази библиотека е създадена от всички висши Аз, ангажирани в едновременни инкарнации, и съдържат информацията събрана от тези инкарнации. Причината, поради която тя ще спре да съществува е, че инкарнациите ще спрат да подават информация към нея, тъй като ще се придвижат към по-високи плътности. Ако някои Висши Аз се изтеглят преди другите, Библиотеката ще остане, но когато и останалите се изтеглят, те, образно казано, ще „дръпнат шалтера” на този проект.

В тази библиотека можете да намерите много интересна информация за всяко историческо събитие, за което може да поискате да откриете истината. Атлантида – с какво са се занимавали, когато са потънали и кои извънземни са участвали там. Пирамидите в Египет – кой ги е построил и митът са робския труд използван при построяването им. Какво участие са имали Орион и Сириус там? Римската империя, земните хора – как са били разделени на два пола от извънземните. Формирането на САЩ и купищата митове, които съществуват за онова време днес. Джордж Вашингтон като собственик на роби не е бил свещената личност, както искат да вярвате. Линкълн като изменник и неговите действия за прекратяването на свободите в САЩ, Рузвелт, който е позволил да бъде бомбардиран Пърл Харбър по нареждане на онези, които са натискали бутоните по това време, с кои извънземни е имал връзка Хитлер и т.н.

Всъщност, не съществува събитие, за което да не можете да намерите истинската  информация там. Когато обаче можете съзнателно да отидете там и да видите нещата лично, не бързайте да грабите записи от там и да ги разпространявате на всеки от трета плътност, които иска да чете. Съществува аспект на зрелост при тези, които могат съзнателно да ходят там. Ако търсите там информация, която да използвате против Играта, вашият Висш Аз няма да позволи това. Това е част от правилата на Играта, които Висшите Аз са приели да спазват. Можете да използвате информацията за себе си и толкова. Това, което ви казвам в Матрицата, е за вашето лично разширяване и за да се отстранят заблужденията. Вашият Висш Аз добре знае това. Когато достигнете финалния етап и свикате своите инкарнации, ще научите МНОГО повече и ще ви отнеме значително време, за да обработите тази информация. Но чакането си струва.

Самата информация там се събира от Висшите Аз, ангажирани в едновременното инкарниране. Цялата тази информация може да се намери и във вашия собствен Висш Аз. Тя ще остане там, докато съществува поне една инкарнация на Висш Аз, участваща в Играта.

Библиотеката НЕ е достъпна за последователно инкарниращите. Тази група има съзнателни спомени за своите минали животи, но библиотеката е бонус за групата едновременни инкарнации, движещи се по бързия път. Преди началото на играта, участващите в нея Висши Аз са приели да спазват определени правила. Както при игра на шах. След започването на играта правилата вече не се променят. Вашият Висш Аз осъзнава тези правила въпреки, че самата инкарнация не ги осъзнава и прави така, че те да се спазват. На Монро трябва да благодарим за това, че даде възможност за съзнателно осъзнаване на ниво 27 и на онова, което е там.

Когато си създадете жилище в астрала на ниво 27, можете да си изградите и връзка с Библиотеката. Това може да е подобно на компютър устройство или даже книги на рафтове. Аз имам книга за всяка година от текущия си живот, например. Когато отворя някоя от тях, мога да прочета какво съм правил. Ако отворя книгата за текущата година, последното въведено нещо е „След това отворих моята книга в астрала”. Обновяванията стават автоматично. Връзката е посредством моя Висш Аз. Единствените ограничения са тези, които вие самите вярвате, че съществуват.

Освен за исторически събития на земята, там можете да прочетете и други неща. Например има много информация за влечугоподобните като най-старата раса в галактиката – как са започнали като доминирано от мъже общество преди жените да поемат властта. Можете да четете за извънземните, полярностите и войните. Последователно инкарниращите се извънземни имат дълги истории поради характера на своя инкарнационен път. Много от тези истории идват от последователните инкарнации, които са се прехвърлили към едновременно инкарниращите се. Според правилата на Играта това е позволено.

Никога не съм виждал библиотеката претъпкана. Хората идват и си отиват, но никога няма тълпи. Ако дадена инкарнация не е ментално ориентирана на Земята, тя няма да е в астрала. Привлечени от библиотеката са онези, които са ментално ориентирани. Ако дадена инкарнация не е достатъчно напреднала, съмнително е какво ще научи в Библиотеката. Щом получите достъп до материалите на библиотеката заблудите отпадат. Готови ли сте за това? Ако сте готови, ще приветствате познанията. В противен случай – ще ги избягвате. Напредналите инкарнации обаче прекарват доста време там докато физическото им тяло спи.

Играта и галактиките

 В материалите на Матрицата 5 непрекъснато споменавам Играта и начина, по който тя се прилага към Висшите Аз, свързани и с пътищата на едновременните и с пътищата на последователните инкарнации. Земята е центърът на Играта в тази Галактика тъй като е планетата за едновременно инкарниращите се Висши Аз. Информацията, която давам в Матрицата 5, се отнася за ТАЗИ Игра на Земята от трета плътност. Играта се провежда в галактика Млечния Път.

В института на Монро имахме упражнение, което ни отвеждаше далеч отвъд нашата галактика. От чернотата отвъд поглеждах наляво и надясно. Видях различни галактики и в двете посоки. Това, което става в тези галактики, са ТЕХНИТЕ версии на Играта, която се играе от други Висши Аз тръгнали по пътя на едновременните или последователните инкарнации.

По-просто казано, ако вие играете Монопол на една маса, други играят друга игра на друга маса, трети пък – трета игра на трета маса и т.н. – така едновременно се играят различни игри. Всяка маса е една галактика. Игрите са различни, НО всяка има основни цели – да набави преживявания и да се излезе от Играта. Ако играете Игра А, не можете да отидете до Игра С. Вие (вашият Висш Аз) е избрал коя от наличните игри да играе.

Във всяка галактика има централна планета/система за едновременно инкарниращите се Висши Аз, на която те напредват. Основните преживявания са едни и същи, но средата съществено се различава. Всички ние можем да имаме достъп до информацията от всички галактики, когато е необходимо, но след като сте имали Събудена Финална Инкарнация тук. Вашата концентрация и фокус са тук, а не в другите галактики.

Съществуват много интересни неща относно това, което става „там”. За да ги оцените напълно, трябва да приключите вашите цикли като Напреднали тук. Нуждаете се от тази мъдрост и зрелост, за да се справите правилно с информацията. Не ни остава много време преди да трябва да се придвижим напред.

Първият експериментален цикъл

 В трилогията си Монро споменава за желанието си да се завърне „у дома”. Той настоява на това си желание и бива отведен до първия си известен „дом”. Духовните същества, открити там, имат много наивни представи. Монро пише, че музиката и цветовете били удивителни. Простичките игри, които съществата там играели, им носели много радост. Първоначално той не разбира защо е избрал да живее на това място. После установява, че музиката се повтаря – както и игрите. Ангажираните в тези дейности не се интересували от това, което той има да им каже, ако противоречало на техните игри и музика.

Боб видял нещо като много примитивен цикъл, съдържащ музика и светлини. Бил напреднал дотолкова, че не му отнело много време, за да разбере това. Сега вече знаел защо е оставил това място в търсене на нещо повече. Когато едно от тези същества прекъсне този експериментален цикъл, то се придвижва  встрани оттук в търсене на нови преживявания и, да, то се оказва в нов експериментален цикъл.

След прекъсването на примитивния експериментален цикъл с музиката/светлините, съществото се придвижва другаде, докато открие една от Игрите, които се разиграват в трета плътност. То решава в коя от игрите, които проучва, да играе, като я избира с оглед на преживяванията, от които се нуждае. Във всяка галактика се играе различна Игра, където полярностите вилнеят, макар че средата всеки път е различна. В нашата галактика най-старата раса са влечугоподобните. В другите галактики най-старата раса е друга.

Търсещото Игра същество открива правилата на Играта и страните, които може да вземе във всяка Игра, предимствата и недостатъците на всички тях. То разбира, че независимо коя Игра е избрало, ако реши да влезе в една Игра, крайните резултати ще са същите. Съществото се дава сметка за това, че ако иска да Напредне, трябва да избере Игра, но решението си е негово и никога не се упражнява принуда.

Съществото, което Монро среща на по-високата плътност и което иска Боб да го боготвори, защото „аз съм твоят бог” е било същество запознато с различните версии на Играта и се е опитало да използва онова, което знае за Играта в нашата Галактика, за да повлияе на Боб. Затова, когато Боб отказва, съществото било разстроено. Включилият се в Играта едновременно инкарниращ се висш Аз има по-големи способности от тези същества, които още не са се включили в Играта.

Експерименталните цикли от оригиналния „дом”, който Монро споменава в своите книги, са част от преживяванията, които ни дават опит. Успешното прекъсване/преодоляване на тези цикли е подобно на правенето на още една крачка по шахматната дъска, която ви отвежда по-близо до победата. Помислете за това. Помнете кои НАИСТИНА сте и се подгответе за мястото, към което сте се запътили.

Краят на галактическата Игра

 За краят на Играта на Земята от трета плътност сме говорили. Сега ще ви кажа нещо за края на галактическата Игра. Групата, която се занимава с физическия край на Играта са Висшите Аз на Природния Дух (т.е. Духа на Природата). Едновременно икнарниращите се Висши Аз са първите, които приключват Играта. МНОГО по-късно последователно инкарниращите се Висши Аз, според нивото, до което е напреднала тяхната група, приключват Играта на различни етапи, като влечугоподобните приключват последни. Те са най-устойчивите на духовен Напредък. Те предпочитат технологичните преживявания. Колкото по-технологична е последователно инкарниращата се раса, толкова по-дълъг период й отнема да се развие духовно. При все това, влечугоподобните евентуално също ще приключат своя цикъл и ще се придвижат напред.

Междувременно Природният Дух трупа свои преживявания и опит. Когато завърши своя цикъл, планетата, която обитава, ще се превърне в мъртва планета. Това не означава, че всички „мъртви” планети са светове преди това обитавани от Природен Дух. Съществуват множество планети, които са били създадени просто като складове за минерали от природните реалии. Те не са мъртви само защото на тях няма растения и животни. Те се използват за събиране на преживявания чрез минералите. Какво представляват ще узнаете, когато му дойде времето. Например Марс не е мъртва планета само защото е бил направена на нищо от империята Орион в далечното минало.

Когато нашата Слънчева система завърши своя цикъл, слънцето се превръща в нова и експлодира. Висшият Аз на слънчевата система (Природният Дух обитаващ слънцето), се придвижва към следващото ниво от своето развитие. Експлодиращото слънце сигнализира за края в тази система. Когато се стигне до края на галактическата Игра, експлодиращите слънца се превръщат в нещо обичайно.

Черните дупки са друго средство за почистване. Те всмукват в себе си цели системи с тяхната материя и енергия. Към края на галактическата Игра черните дупки1 се появяват по-често и се превръщат в нещо обичайно. Много преди да стане това едновременно инкарниращите се Висши Аз ще са се оттеглили.

След играта : преглед, сравняване и споделяне

 Всички сте чували за това как „животът ти преминава пред погледа”, когато смъртта почука на вратата на икарнацията. Това е разкъсване на един от ДНК филтрите във вашето физическо тяло и ви дава възможност за кратко да се докоснете до инкарнационния „поток” (или нишка) на Висшия Аз относно тази конкретна инкарнация в истинска заплашваща със смърт ситуация. Това е бързият преглед на преживяванията на тази инкарнация, които се съхраняват във ВАШИЯ Висш Аз.

Когато вашата Финална Инкарнация е решила да призове всички останали инкарнации на този Висш Аз през Времевата Връзка да се върнат във Висшия Аз, той прекарва (относително) кратък период от време като прави преглед на опита и преживяванията на всички свои инкарнации. Това е поглед назад и сортиране на огромно количество безценна информация.

Този преглед от религията се нарича „съд”, за да предизвика у вас страх, защото когато се страхувате сте по-лесно контролируеми. Самите Висши Аз намират този преглед единствено за очарователен „интересно колко много животи си избрала да живееш като проститутка” или „какви бяха основните ти преживявания като член на СС през Втората световна война”. Това продължава известно „време” но помнете, че всъщност времето не съществува и вие разполагате с цяла вечност да се занимавате с каквото искате.

Висшите Аз избират ситуации, в които са централния герой за някои преживявания, а в други – като второстепенен герой, понякога са подтисника, а понякога – подтисканите. Някои Висши Аз предпочитат да преживеят много инкарнации с други Висши Аз, които са им приятели докато са в Играта. Ролите обаче се разменят многократно. Преживяванията се трупат. Само помислете колко има да си говорите с приятел, който е участвал с вас в нещо с ограничен мащаб в една инкарнация. (Представете си ако това става хиляди пъти по хиляди пъти.) И при това са на разположение звук, светлина, цветове, 3D и още.

Материалите, които издавам под чадъра на „Матрицата 5” нямаше да са възможни без помощта на други Висши Аз и техните инкарнации. Например без помощта на Вал те нямаше да бъдат издадени като книга и вие нямаше да можете да ги получите. Да, аз щях да съм ги написал и щях да съм ги споделил с неколцина близки приятели, но този материал е ДАЛЕЧ по-важен, за да се разпространи в толкова ограничен мащаб. Затова беше необходима мащабна комуникация и интернет. Има някои Висши Аз, които оказват привидно малка, но изключително важна подкрепа. Планирах края на Играта отдавна. Сега тази реалност е в ръцете ви. Почакайте докато вашият висш Аз види от какво се интересувате.

Играта и играчите

 Когато започнете игра, следвате установените правила. Висшите Аз обичат игрите. Всички тези примери са версии на триизмерната игра, в която участваме. Многобройните висши Аз, които играят Играта, встрани от Играта не са противници макар, че могат да бъдат такива докато са В Играта. Последователно инкарниращите се играят срещу едновременно инкарниращите се земни хора. Те могат да извършват действия, които увреждат вашите пионки /инкарнации/. В Играта има и други Висши Аз, които са ваши съюзници и вие имате множество инкарнационни взаимодействия с тях. Вие си помагате взаимно по разнообразни начини в зависимост от включената инкарнация. Това се отразява от вас и вашия най-добър приятел докато играете на таблото като екип. Вие можете да играете същата игра и с други приятели, но те избират пионки, които ви пречат да победите. В Играта в трета плътност, влечугоподобните и техните съюзници са някои от главните пионки, които работят, за да ви попречат да завършите. НО това не означава, че техните Висши Аз са врагове извън Играта. Не, не са!

Играта е с много аспекти и далеч по-сложна от опростеното и несъществуващо „доброто срещу злото”, както мнозина биха желали да считат. Играта функционира на няколко нива с различни облаги за всяко едно от тях. Евентуално Играта ще свърши първо за едновременно инкарниращите се, а след това – за последователно инкарниращите се. След завършването на Играта всички играчи ще прекарат много „време” в преразглеждане и сравняване на своите „бележки” за играенето на Играта.

Няма да можете напълно да оцените Играта като това, което тя представлява, преди да я завършите и да се възстанови цялостната ви памет. Вашата Събудена Финална Инкарнация ще научи МНОГО за нея (вие просто НЕ можете да си представите даже колко много), но има още много неща, които ще станат очевидни след като Финалната инкарнация свика всички свои едновременни нишки през Времевата връзка. Имайте предвид този сегмент, когато наблюдавате Играта в трета плътност в действие.

Напускане на Висшите Аз – Завършилите Играта

 След като физическото тяло на Финалната Инкарнация е умряло и след като тази инкарнация е свършила своите последни задачи в астрала, Финалната Инкарнация се връща във Висшия Аз, за да свика обратно всички съществуващи едновременни нишки на този Висш Аз. След като даден Висш Аз, имащ последователни инкарнации, реши да започне участие в Играта като такъв с едновременни инканрации, той първо свиква последователните инкарнации в себе си и те биват обработени като информация. Когато казвам, че Висшият Аз има стотици и стотици едновременни инкарнации, това не включва последователните инкарнации, които е имал преди да избере пътя на едновременните инкарнации. Колко инкарнации в света от трета плътност край вас имате? Ще откриете СВОЯ отговор на този въпрос, когато завършите Играта и направите преглед на своите преживявания.

Когато е готова да излезе от Играта, Финалната Инкарнация се придвижва напред, за да използва Времевата Връзка. Сферата на Времевата Връзка е с много страни. Горната централна страна е кръгла. Останалите са с различна форма – триъгълници, квадрати, петоъгълник, правоъгълници и т.н. Всяка е уникална за вашите инкарнации. Финалната Инкарнация знае как да използва тази сфера, за да свика обратно нишките. „Времето” спира да съществува за тези енергии, след като те бъдат абсорбирани във Висшия Аз. Последната страна – горната кръгла страна, е страната на Финалната Инкарнация. Финалната Инкарнация не пътува във Висшия Аз  като фигура в стъклена снежна топка. След обратното абсорбиране на всички инкарнации, Висшият Аз реинтегрира и Финалната Инкарнация, като премахва и нейното изображение като вече ненужно.

Тези изображения вече не са на стената на Висшия Аз. Времевата връзка е изпълнила своята цел и вече не е необходима на Висшия Аз. Енергията, която Висшия Аз е използвал, за да създаде Времевата Връзка, се връща в този Висш Аз. Бившата Финална Инкарнация вече не е съставена само от 3-4 доминантни инкарнации – вместо това тя се превръща в новата версия на този Висш Аз. Новият Висш Аз се отърсва от всички изображения/заблуди на Играта и се обогатява с фантастични количества от преживявания, усещания, емоции и т.н. от ВСИЧКИ инкарнации в Играта – както последователни, така И едновременни. Сега вече се придвижвате към нови преживявания, които е нямало да можете да оцените изобщо или с които е нямало да  сте в състояние да се справите, ако не сте бил играч в Играта на ниво трета плътност.

Истинските чудеса – отвъд Земята

 В Окончателното пътуване Монро правилно заявява, че истинският проблем, за изследователите във висшите плътности, е да преведат онова, което са видели, на земен език. Много пъти съм разказвал по телефона на Вал за чудесата, които съм виждал, или за съществата, с които съм разговарял, но съм му казвал, че земният език е беден, за да опише тази информация. След като видите и взаимодействате с чудесата отвъд Земята в трета плътност, животът ви вече няма да е същия. Но няма да се заинтересувате от тези неща преди да стигнете до нивата на Напредналите, а да правите такива пътешествия ще започнете когато стигнете до нивата на МНОГО Напредналите, поради зрелостта, която е необходима, за да взаимодействате с това огромно разнообразие от събития и същества там.

Тогава не само ще сте опитни, а вече няма да разчитате на вярата. Вярата е за онези, които нито са видели, нито са преживели. След като вече сте видели и преживели обаче, няма да ви интересува вече дали някой ви вярва, или не. Преживяванията ще са вашите потвърждения и всичко, което ще има значение за вас. Вашият живот се променя … ВИЕ се променяте. В тази поредица статии ви разказах за НЯКОИ от моите преживявания във връзка с Висшия Аз, древните земни хора, генетичните специалисти и други. ИМА ОЩЕ МНОГО ПО-ГОЛЕМИ ЧУДЕСА, КОИТО МОГАТ ДА СЕ ВИДЯТ ИЛИ ПРЕЖИВЕЯТ. Има много същества в горните нива на астрала, но и множество интересни отвъд 4-та плътност. Ако отидете отвъд нивото, на което обитават Висшите Аз, имайки преживявания от земята в трета плътност, ще изглеждате като джудже сред гиганти. След като всичките ви инкарнации са отново във Висшия Аз, ще отидете сред тези, които са като гиганти спрямо вас. И не само това – преживяванията на тези нива с НИЩО не приличат на тези на Земята.

Можете да отидете на Орион и да видите кралицата на влечугоподобните на нейната звезда Минтака, или да слезете под земята и да видите подземните бази на извънземните на Земята, НО: бъдете МНОГО внимателни, ако решите да правите това. Те притежават астрални аларми, които ги предупреждават, че някой си навира носа там. Отидете отвъд нашата галактика (нямам предвид нашата слънчева система, а галактика). Могат да се видят неща, които биха ви спрели дъха, ако имаше дишане докато сте извън тялото – каквото няма.

Да, можете да пътувате във времето. Отидете в 2200 и вижте това, което не може да се види на Земята, или отидете в 1600 и вижте какво е било. Отидете в Атлантида и дори преди това – и там има чудеса, но нищо подобно на това, което предстои. Защото когато станете готови за това, земните неща започват да ви изглеждат толкова незначителни.

ВСИЧКО това ще се случи на всеки с времето по техния индивидуален път. Думите не могат да опишат това. Монро го знаеше. Знам го и аз. Ще го узнаете и вие, когато му дойде времето.

Основните играчи – обзор

 

Висшите Аз, тръгнали по пътя на едновременните инкарнации, имат над 1000 инкарнации протичащи едновременно на нивото на 3-та плътност. Повечето от инкарнациите на Висшите Аз са с инкарнации на основни до средни нива на напредък. Много от тях са доста напреднали, включително 3-4 доминантни инкарнации и една Финална Инкарнация на ниво трета плътност за този висш Аз. Всички тези инкарнации сте ВИЕ, който получавате преживявания на Земята в трета плътност. Посредством тези инкарнации вие преживявате всеки пол, раса, сексуална ориентация и стотици вариации и комбинации включително над 1000 вариации на преживяването по време на физическата смърт. Целият този опит се подава към Висшия Аз (а това сте ВИЕ) и е специално подбран от ВАС. От гледна точка на трета плътност, ако трябваше да дадем на всяка инкарнация среден живот 50 години, щяхме да можем да кажем, че се преживяват 50,000-80,000 години на земята едновременно! Има и Висши Аз, които избират да не участват в Играта на трета плътност и предпочитат да участват на нива изпълнени с по-малко предизвикателства.

В трета плътност обаче съществуват и други еволюционни пътища. Преобладаващият вид са последователните инкарнирания, за които типични са хуманоидните жизнени форми чужди на земните хора. Висшите Аз, поели по пътя на последователните инкарнации, преживяват посредством една инкарнация в линеен смисъл, като помнят станалото в предишната си инкарнация, включително и натрупания по време на нея багаж. Това е по-бавен начин за еволюиране отколкото метода с едновременните инкарнации. Извънземните раси са по този път от милиарди години и са по-слабо духовно напреднали от тези, които са на пътя на едновременните инкарнации. При все това се представят за духовно напреднали пред инкарнациите от средно ниво, като приравняват развитието в технологично отношение с духовния напредък. Последователните инкарнации обикновено са дълги – понякога по няколко хиляди години. Това означава много багаж. Най-големият им страх е да изгубят паметта си за изминалите си инкарнации. Само тези от едновременния път се инкарнират в тела от трета плътност.

При едновременния път Висшият Аз остава на по-висшите плътности и проецира в трета плътност едновременно хиляди едновременни „удължения” („продължения”). Перспективата на тези инкарнации в трета плътност е линейна макар, че много от вашите инкарнации притежават способността да виждат извън кутията, когато преминат към по-напредналите нива и към придружаващите този напредък преживявания.

Земята е „остров” в тази „галактика от последователни” за поелите по едновременния инкарнационен път поради интензивната концентрация на полярности и разнообразието от преживявания. И другите галактики имат подобна динамика. Тъй като динамиката на оперативния път в тази галактика е последователен, те не искат уникалния индивидуализъм на напредналите инкарнации, които „замърсяват” със своята философия „всички са еднакви” и със системите си за контрол, придружени от индивидуализма, съществуващ на Земята. Ето защо на земните на им се разрешава да имат истински космически програми.

Обществата, съставени от последователни инкарнации, се развиват по-скоро като „цели раси”, отколкото като индивидуални членове. Бавен път за напредък, но „безопасен” от тяхна гледна точка. Те не могат да разберат какво е да преживяваш живот без да си спомняш пряко своите други животи. За нас тези спомени се пазят във висшия Аз, но са достъпни от напредналите едновременни инкарнации.


Беше ми поставен въпрос има ли в библиотеката компютри и DVD.

Тъй като компютрите са популярни от 10-15 години спрямо хиляди години инкарнационно време на Земята, те не са заели все още мястото на книгите, които се използват от хиляди години. DVD-та пък се използват в трета плътност още по-отскоро. Само с помощта на волята си вие лесно можете да си направите компютърен терминал и сами – аз имам такъв в моя дом във фокус 27, който използвам – създадох си го по времето, когато бях в института на Монро. Виждам обаче, че съм се придвижил отвъд това, тъй като има друга секция в Библиотеката, която е още по-впечатляваща от лавиците с книгите.

Можете да получавате и пакети с информация (подобен пакет Монро нарече с термина „Роут”), които съдържат всякакви аспекти на данните – практически, емоционален и сензорен. Това е далеч по-напреднал начин за получаване на информация и именно това е начинът, по който се извършва предаването на информация във висшите плътности. Когато посетите Библиотеката ще знаете дали сте готови да получавате информация по този начин. Този е най-добрият начин за получаване на информация от Събудените Финални Инкарнации, но това не означава, че те не сканират и книгите – за разнообразие. Стаите, които виждате отдясно при влизането си в Библиотеката са нещо като стаи за лекции/класни стаи. Групите могат да се срещат там и да дискутират каквото искат. Освен това там можете да намерите и открити лекции на най-различни теми. Когато корицата на Матрицата 5 беше завършена, рисунката й се появи на една стена в Библиотеката със златен отблясък около нея, както е показано на рисунката. Казаха ми, че някои Висши Аз са я поставили в Библиотеката поради важността на рисунката и нужните ключове, които мнозина ще намерят там. Те много се радвали, че намират тази рисунка на трета и четвърта плътности заедно с текста.

След публикуването на Матрицата 5, под картината на стената се появил рафт, на който винаги имало копие от книгата. Ако някой вземе копието – се появява друго. Щом копието бъде отново върнато на рафта, там отново остава само едно копие. Винаги има само едно копие – това е интересно явление, което се случва в зоната на Парка. Никога не липсват книги и щом бъде взета една, на мястото й се появява друга. Виждал съм това да се случва и извън Библиотеката.

Библиотеката е ОГРОМНА. Преминете през арката от дясната страна на рафта с Матрицата 5 и ще видите още и още книги. На втората рисунка е показана една инкарнация, която върви между рафтовете и така придобивате представа за огромността на библиотеката. Повечето от хората на ниво 27 носят свободно спускащи се роби – не толкова плътни по тялото, както бяха показани във филма „Да защитиш живота си”, но и не много по-надути. Много са удобни. Тези две рисунки ще ви дадат представа как изглежда Библиотеката и какво да очаквате, когато пристигнете там.

Край на първи том.

* * *


1 Повече подробности за черните дупки ще намерите в книгата на Орис „Душата и космоса” (Бел.пр.)

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s